tröttare för var dag

Jag blir bara tröttare och tröttare. Kan ju ha något att göra med att jag inte sover mer under nätterna.
Igår hade jag problem med min dator när jag kom hem. Jag kopplar min laptop till mamma&pappas bredband. Ibland trilskas det och igår så vägrade den få kontakt. Jag hade IP-adress men det var någon gateway som krånglade. När jag ringde Telia så fick jag prata med en kille som visserligen var hjälpsam, men han kunde inte fixa det. Envis som jag är vägradej ag ge upp. Jag ringde brorsan, som tyvärr inte kunde hjälpa till via telefon. Satan den som ger sig och till slut, efter tolv, fixade jag det. Nu är jag väldigt nöjd!! I can do it!

Förresten har jag fått något konstigt på höften. Igår när jag hade jeans på mig kliade och irriterade det vid jeanskanten. Fattade inte var det var och när jag gick och lade mig upptäckte jag att jag var svullen. Mycket mysko.
Man kan ju tro att jeansen var för trånga, men jag har varit större runt magen i de byxorna utan några bekymmer.

Kommentarer:
Postat av: Nadiia

Det kan ha varit en fästing som du har kliat bort så att det inte syns men ändå blivit svullen. Är du fortfarande röd/svuller bör du kolla upp det.
/N.

2007-07-12 @ 17:59:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits