snygg-tv

Tv-serien Las Vegas tycker jag om. Den har lite utredningar, relationer och annat. En sak som måste sägas är att det är snygg-tv när Las Vegas är på. Med skådespelare som Molly Sims och Josh Duhamel blir det snyggt. Att alla skådespelarna är så himla piffade hela tiden, med klänningar och urringningar som inte är att leka med, gör att jag känner mig ganska trist hemma i soffan, men tycker ändå det är kul att kolla! Det ytliga ligger där och påverkar, ständigt. Jag tror till exempel inte att Sex and the City hade blivit så framgångsrika som de är om inte det varit för de fantastiska garderoberna. vad tror ni?

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Japp, las vergas är bra!

Postat av: Emmaria

i like it :)

2007-07-19 @ 13:55:22
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits