radio

Sitter med Radio city på och lyssnar på Ebba som är morgonpratare på Göteborgs lokala station. Kul! Det var hon förra, eller förrförra somamren också. De som är på radio city brukar vara roliga att lyssna på, men ibland väljer de så kass musik bara. Ebba verkar välja bra, so far.
Imorse var jag helförvirrad när alla mina väckarklockor ringde runt omkring mig. Gah! Förstod inte vad de sysslade med. Jag sov ju! Tänker emellanåt på hur chockade folk brukar bli när de hör antalet klockor som ska väcka mig på morgonen... En kille som jag jobabt med sa attd et var tur att inte vi var tillsammans för han hade aldrig pallat... Haha. Men grejen är ju att jag itne behöver det om jag har sällskap, men är jag själv....Ojoj!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits