måndag

Jaha, så börjar fem-veckors vikariatet idag. Sommarjobb känns lite fånigt, det handlar ju om fem veckor så det får kallas sommarvikariat eftersom det faktiskt är den rätta bemärkelsen.
Oj vad seg jag var i morse. Alla mina klockor ringde och höll på. De störde ju min skönhetssömn...
Efter jobbet ska jag hem och packa mina grejer för att ta mig utåt havet. hade egentligen tänkt göra det igår men jag var så trött och seg. Trodde dessutom jag skulle få besök, men det blidde inte så... Gah.
Så kul att folk verkar tycka det är kul att jag är här. Det blir ju roligare då.

Undra när posten kommer...

Kommentarer:
Postat av: Lilljosie

Know the feeling. Sommarjobbar sedan 3 veckor tillbaka på ett storkök, lika jävla drygt varenda morgon när klockan ringer :$ Kunde inte längta mer till augusti då jag äntligen är ledig!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits