macaroni?

När jag gick på högstadiet, slutade nian för tio år sedan så det är ju ett tag sedan, så sålde McDonald´s en sallad som hette typ Macaroni. Det var pastaskruva, kyckling och lite grönsaker. Man fick typ Grissini till också. Hur gott som helst! Vi köpte alltid det, jag och en kompis, om vi var i stan. HOn jobbade dessutom på Donken och åt den mycket oftare än mig.
Varför har de alla goda saker i såna korta perioder? Tänk vad gott om de återinförde Macaroni! Mmm, jag skulle köpa det ofta.

Ps. kom att tänka på detta eftersom jag sitter och äter pastasallad just nu.

Kommentarer:
Postat av: joss,

det finns en jättegod ceasarsallad på mcdonald's! känns mycket fräschare än hamburgarna! :)

Postat av: Mimmie

goda saker kostar ju rätt mkt mer att producera men samtidigt tycker man ju att mcdonalds borde gå rätt mkt i vinst så de borde ha kvar alla goda saker..

2007-07-31 @ 13:10:44
URL: http://ledume.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits