lite sol

Solen gör verklgien mycket för mitt humör. Idag lyste solen när jag vaknade och allt kändes roligare med ens.
Känner mig lite piggare och trevlig idag än början av veckan. Idag har jag kjol på mig, bättre än att sunka ner mig i jeans. Har redan gjort förmiddagens alla uppgifter. Ska ta bort brödet om en dryg timma, annars är det inget som händer förrän i eftermiddag. Ja det är ju lunch också..

På stället där jag hämtar brödet jobbar en kille. Man snackar ju alltid lite och han måste tro att jag antingen hör dåligt eller är dålig på att lyssna. Två dagar i rad när han frågat om jag vill ha en påse så svarar jag något helt annat. Pinsamt ju. Om han är där nästa vecka så får jag se till att lyssna på vad han säger :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits