kaffe!

Okej, ni som inte gillar neggo-inlägg kan sluta läsa nu.
Min inte så bra morgon blev med ens sämre då jag spillde kaffe över mig. Nej, inte färdigkokt utan själva kaffet i påsen som man ska fylla på kaffemaskinen med. Så nu stinker jag kaffe. Inte det godaste man kan lukta.
I övrigt är jag i en svacka just nu. Känner mig jättelåg, trött och utan inspiration.
Efter jobbet ska jag fika med en kompis och jag hoppas att det ger mig lite energi. Inga kläder passade idag heller... Fattar inte vad felet är! Jag känner mig helt olustig. Usch.
SKa jag fortsätta i samma anda blev jag nu lite sur när en klagade på brödet som var på fikat. Hade det inte varit för att jag offrat mig så hade det inte blivit något fika alls!

Kommentarer:
Postat av: Anna

Så himla jobbigt när man känner sig sådär, hoppas att det vänder snart!

2007-07-18 @ 12:39:29
Postat av: Emmaria

Ja det är verkligen trist att känna sig sån här. Nu känns det dock lite bättre, pratade med mamma en stund innan lunchen. Hon är bra min mamma :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits