hosta

Har en rivig hosta som följd av mina tjocka luftrör. Väldigt märklig förkylning som liksom smyger igenom min kropp. Har haft det här i snart två veckor och det börjar bli lite tröttsamt! Häck väck!!!

Mina föräldrar börjar sin semester med start på måndag och då ockuperar jag huset. De kommer mestadels vara på landet och det blir skönt med lite miljöombyte för mig. Dessutom får jag ju använda ena bilen och det är inte fy skam att köra till jobbet varje dag.

Räknade just lite avancerade matte.. Eller inte. Matten handlade om antalet timmar jag får betalt för under detta sommarjobb i jämförelse med stället jag var på förra året.
Då jobbade jag 8.30-17 med en timmas lunch. Nu börjar jag 8.00  och slutar 16. Sedan har jag bara en halvtimmas lunch. Vips vad bra. Jag slutar tidigare men har samma antal timmar som förra året. Mucho nice.

Nu blir det nog lite mer bakning.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits