fynd

Igår blev det lite shopping gjord. Köpte t-shirten jag har på mig idag, alltid bra med mindre städer eftersom det inte tar slut på samma sätt där. Sedan gjorde jag världens fynd också! Jag köpte en jacka som var helt underbart söt. På galgen var den inte så kul faktiskt men så provade jag och jag blev kär. Det är en ljust beige jacka med 7/8-långa ärmar, tre stora knappar, kragen är lite djupare i ringningen och är snyggast lite uppvikt. Modellen är lite lätt a-formad och två insydda fickor framtill. Ska försöka fixa en bild, den är underbar! Priset var också bra, 298:- i ordinarie pris, sedan halva priset på rean och nu har H&M halva reapriset så den kostade bara 74,50:-, för att vara exakt.
I helgen fyndade jag också, då när jag och mamma var på ett urtrist köpcentrum. Eftersom de ska göra någon nysatsning där så ska alla butiker stänga. På InterSport hittade jag ett par träningsbyxor, rak modell (skönt med något som inte är snortight som allt annat är) utan mudd nertill. De är rosa, inte cerise utan lite djupare färg. Dessutom hittade jag strumpbyxor hos KappAhl. Jag har ett par bruna strumpbyxor därifrån, de är superksöna och håller bra. Visserligen kostar de bara 39:- i ordinarie men jag fick betala 15kr. Köpte ett par gråa, ganska mörk nyans, och ett par lila! Tror det kan bli bra i höst. Tycker det känns så trist att alltid ha svarta strumpor.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits