faster

Idag ska jag åka till Filip och brorsan samt svägerskan. Ska bli kul! Hoppas på att han vill visa några fina steg för mig. Lillkillen är visst lite klängig och brosan förklarade det som att när de går igenom olika faser och utvecklas så känns deras värld alldeles konstig och då kan de bli fasansfulla (sista ordet var ironiskt...). Själv är jag helt säker på att han saknar sin enda faster! Tror jag det vi har ju inte busat sedan i lördags..

Jag fascineras över det faktum att alla bilder jag visat på bloggen på mig själv är då jag är osminkad/väldigt lite sminkad eller på annat sätt inte är i min bästa form... Jaja, jag bjuder på det.

Kommentarer:
Postat av: emma

det ser mycket naturligare ut utan smink, själv går jag inprencip osminkad nu på sommaren!

Postat av: Emmaria

JO det är klart. Jag spacklar mig knappast, lagom är ju bäst. Fast i jämföerlse med andra så sminkar jag mig nog väldigt lite.

2007-07-11 @ 14:33:13
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits