facebook

Okej, jag har haft ett account på Facebook ett tag men aldrig engagerat mig. Nu fick jag en förfrågan från en gammal klasskompis och täntke att jag skulle gå in. SÖkte på lite folk och hitatde fyra vänner som också hade konto där. Så jag lade till dem, men det syns ju inte?! Måste jag vänta tills de säger ok innan de syns?
Hmm.. En helt ny värld. Någon som har tips och knep får gärna berätta för mig. Skulle någon, av någon aneldning (?!) vilja lägga till mig är det bara att maila så fixar vi det! Sänd ett mail till
[email protected] bara!

Nu ska jag äta lite och sedan aktivera mig lite, har varit lite slow idag...

Kommentarer:
Postat av: Sofie

japp du måste vänta tills de besvarar kompis förfrågan :)

2007-07-14 @ 15:48:42
Postat av: matilda

hihi , facebook är typ megasvårt att förstå :P

Postat av: Emmaria

Sofie: okej, då förstår jag, anade ju det.. :)
matilda: jag känner mi lite clueless.. Helt ärligt fattar jag inte poängen riktigt.

2007-07-16 @ 11:14:19
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits