ett dygn

När jag kom hem var det sådär väder, massa moln som svepte förbi men sol däremellan. När det kom ett stort bamsemoln så gick jag in och kollade på präktig-tv, dvs 7e himlen. När det var slut var det klarblå himmel och jag rusade ut i solen igen. Somnade och vaknade efter sju. Hade tänkt åka och handla, samt tanka bilen men det sket sig. Handlingen var väl itne så viktig men jag måste tanka imorgon. KOmmer till stan, men jag ska till landet sedan och det tror jag inte tanken räcker till. KOmmer abra aldrig ihåg vad man ska tanka. Bättre med pappas bil där det är etanol som gäller.

Utom min tupplur i stolen har jag bara tagit det lugnt ikväll. Är så trött hela tiden, jobbigt! Spännande avsnitt av Las Vegas!! Har gjort lunch också, pasta med currykyckling. Gott tycker jag, och bra att ta med sig.
Nu ska jag packa ihop en väska för att klara helgen på landet. Kanske blir en avstickare på lördag för att träffa en kompis, får se vad vi kan komma överens om att göra.

Efter ett dygn i ganska god form känner jag mig low igen. Ska bli skönt att åka till landet och koppla bort allt annat och hänga med mamma o pappa. vad jag behöver är Filip-tid! Det gör alltid susen :)

Godnatt nu. Imorgon är ytterligare en dag på mitt sysslolösa jobb. Bara tre veckor kvar sedan. Tänker alltid hur dumt det är att när jag jobbar räknar jag alltid ner tills jobbet är slut, men då närmar sig ju sommaren sitt slut också. Fast det har väl inte varit något väder att sukta efter, augusti ska bli bra, det har jag bestämt!


Kommentarer:
Postat av: Susanna

Ja hoppas verkligen att augusti blir fint, skulle vara harligt, och hoppas du far en trevlig helg pa landet.

Postat av: Sabor

Trevlig fredag ; )

2007-07-20 @ 08:55:28
URL: http://Sabor.blogg.se
Postat av: Emmaria

Susanna: augusti måste bli fint :) tack det ska bli skönt att lämna stan lite.
Sabor: Tack detsamma.

2007-07-20 @ 08:59:33
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits