efter regn kommer sol

Hmm, funderar på hur uttrycket är egentligen, men jag är ganska bra på att göra egna varianter.
Anyhow, i morse när jag gick upp och körde uppf rån landet så ös-regnade det, skyfall! Så körde jag inåt Göteborg och då ser jag blå himmel ute vid havet. Nu är det klarblått, av det jag ser, och sol! Märkligt som attan!
Känner mgi aningens seg idag, då det ska bli skönt med helg! Trodde jag skulle komma i säng tidigt igår, men så började mamma o pappa titta på Ms Marple som jag hade spelat in åt dem och då blev jag fast. Har inte sett det förut och hon är ju lite söt.

Kommentarer:
Postat av: Andreas

Det är ofta finare väder på kusten. Vi har samma sak här hos oss ute på Vänerns öar.

Postat av: emma

det stämde här hemma i går i lilla Mjölby där oringen hålls till.

2007-07-27 @ 09:29:46
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Emmaria

Andreas: jo, där jag växte upp (i Gbg men mycket närmare havet) var det alltid bättre väder än i stan. Härligt!
emma: okej, schysst!

2007-07-27 @ 10:01:38
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits