ebba

Nu var Ebbas morgonsnack slut. Synd, hon hade gärna kunnat fortsätta för min del. Det var kul att höra henne berätta, men mycket av det hon sa var sådant hon sa när hon pratade förra gången... Något som var riktigt bra var hennes tips för att bli framgånsrika. Ta inte ett nej för ett nej, kom med idéer och framförallt ha Självförtroende! Ebba är sannerligen en bra mycket bättre förebild än Hollywood-kändisarna. Sedan behöver man ju inte svälja varenda ord hon säger, men hon är bra! Hon verkar lite kul, hon är ju ambassadör för Non-smoking Generation och ibland går hon visst fram till unga tjejer för att fråga varför de röker och ber dem sluta medan de fortfarande kan! Mycket bra. Fler borde våga sådant.
18534-5732
bild via google.se

Kommentarer:
Postat av: Turid

Synd att jag inte har den kanalen å kan titta på det. Hade varit kul!

Postat av: Emmaria

Turid: det är ju radio och jag tror att du kan lyssna via webben ikväll mellan 20-22 då det ä repris.
Mark: Ja absolut. Fast jag vill nog säga att kalla det idol känns lite för tonårs-devoted för min smak :)

2007-07-26 @ 10:27:00
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: sofie

ebba är ju så söt!

2007-07-26 @ 10:36:59
URL: http://soffiy.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits