blandat

Okej, förhoppningsvis är det bara jag som känner att jag luktar kaffe, annars verkar det ju som att jag pimplat kaffe hela dagen och huden andas ut alla rester.. (som med vitlök) En kompis berättade att vanlij tydligen ska funka bra om man vill ragga på killar. Kanske ska hälla på mig vanlijsås eller så imorgon. Kaffe verkar itne ha den effekten iallafal.. :) Fast vad vet jag, här har jag träffat en budkille som visserligen pratade mer än tidigare dagar, en postis och folket som jobbar här och de räknas ju inte på det viset..
Ikväll får jag scrubba bort lukten.

Efter jobbet ska jag hämta upp en kompis, sedan ska vi ut till mig och fika. Brödet är fixat, blev över på jobbet. Hoppas bara hon gillar valnötsbröd, det gör nämligen jag! Till, eller möjligtvis efteråt täntke jag mig hallonsmoothies! Smaskens tycker jag. Väl hemma tänker jag dra på bikini, tror hon överlever det när vi fikar i solen. M är van efter två Greklandsresor tillsammans.

M&P hade förresten hittat en stavmixer på Ullared, ser framför mig en höst fylld av smoothies! Mmmm..

Kommentarer:
Postat av: E

kaffe luktar godaste ju :D

Postat av: Emmaria

Haha, inte om man har det på sig en hel dag, jag lovar! :)

2007-07-19 @ 10:29:30
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits