alla dessa armband

Ett roligt litet armband från Accessories & Beyond. Snyggt matchat med kedja och läderband. Texten de använder är Feminine but a little tough, too och det passar ju utmärkt.
18534-5596

Har förresten kommit på att alla mina skärp jag hade som barn går att vira runt handleden och vips har jag fler armband att välja mellan. De där smala skärpen är sådana jag fick i byxor från Saga Barnkläder, mammas favoritaffär till mig som knatte. Byxorna där ifrån var så sköna minns jag. Speciellt gillade jag ett par mörkblå (?) byxor med blommor på. Åh vad fin jag kände mig i dem. Minns att Anna hade likadana. När vi var små hade vi faktiskt en del likadant, idag har vi mer olika stilar...

bild shopbop.com

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits