070707

Jag gillar siffer-kombinationer och har faktiskt, mer eller mindre alltid gillat matte, så att datumet idag blir 070707 tycker jag är ltie kul. Nerdy!
Ibland blir jag riktigt knäpp när det kommer till sifferkombinationer och kan titta på en digitalklocka. Säg att klockan är 12:45, då ska jag med hjälp av de siffrorna räkna ut de övriga siffrorna. Typ som att 5-4=1 4/2=2 osv. Okej, dagens knäpphet från mig! :)

Ska antagligen åka en sväng till min bror om ett tag. De är och handlar färg för att måla Filips rum. KOmmer nog bli fint att han får ett eget rum efter några månader i nya huset.
Jag ska få långlåna min brors video, min har fått fnatt och pengar till en ny har jag dessvärre inte. Tur att man har snälla syskon. Tänkte slå två flugor i en smäll och busa lite med Filip också. Kanske underlättar för dem när de ska måla.. :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits