vindruvor

Igår när jag kom hem så kände jag att det började göra ont på vänster sida av halsen men försökte trycka undan det. Imorse när jag vaknade var det svårt att ignorera eftersom det känns som att jag har två vindruvor i halsen som jag glömt att svälja... Fattar inte att man kan få ont och bli sådär svullen efter att man opererat bort mandlarna. Eller okej, jag vet hur det funkar, det är ju körtlarna som är boven nu, men man trodde ju att man slapp det efter bortknipsandet av mandlarna...
I eftermiddag ska jag jobba, bara svara i telefon som tur är. Orkar nog inte så mycket mer. Måste köpa halstabletter på väg till jobbet. Allra helst behöver jag Bafucin som bedövar lite.
Efter jobbet kommer min supersnälla pappa för att hjälpa mig byta lampa i hallen. Det är ju ganska högt i taket här och jag är inte så lång. Når inte upp och efter att ha slagit mig gul och blå i pannan förra veckan är jag inte så intresserad av någon nära döden upplevelse på grund av lite ljus. Fast det behövs verkligen. Igårkväll fick jag stå med ficklampa och lysa in i garderoben...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits