velis

Jag är nog veligast i stan och jag är glad att min lovely vän H står ut med alla turer. Snart ska jag bege mig på stan för att träffa henne för en fika. Det blir trevligt.
Så skönt det var att sluta vid två idag! Dagen kändes mer effektiv än i tisdags då jag mest velade, men idag hade jag ju en dator vilket nog hjälpte. Hoppas saker och ting löser sig tills nästa vecka. Då är ju chefen tillbaka, får väl se vad han säger... Man märker även ganska snabbt vilka som tar energi från en grupp när folk är borta! Vissa tar väldigt mycket plats. När jag var några år yngre var jag väldigt fascinerad över att detta hänger med folk som är medelålders och äldre. Trodde det var något som ungdomar sysslade med. Men tji fick jag, vissa drag försvinner inte!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits