väska i väskan..

Style.com tipsar om något bra, som jag visserligen tänker på själv men ändå.. Nu när det är modernt med stora väskor är det lätt att man står och rotar ett bra tag efter lipgloss, mobil eller annat småkrafs. Ett bra tips är då att ha en liten neccessär/portmonnä som man kan stoppa småsaker i som även kan flyttas mellan väskor. På så sätt behöver man inte oroa sig över att ha glömt lipglosset eller något annat viktigt! Själv drar jag omkring på både plåster, huvudvärkstablett, magtablett och halstabletter för jämnan. Att samla det i en färgglad eller stilren portmonnä är smart, roligt och praktiskt!
18534-4196

bild netaporter.com

Kommentarer:
Postat av: Maria

Jag har faktiskt en liten neccesrär/portmonnä som jag har i väskan och flyttar mellan olika väskor, jätte praktiskt! =)

Postat av: Emmaria

Visst ör det smart! Enda gången det itne brkuar funka är då jag ska ha en lite mindre väska, typ kuvertväska eller partyväska.
Det är ett roligt sätt att piffa till det hela tycker jag. VÄljer gärna någon som är lite roligare än mina, oftast, svarta väskor.

2007-01-04 @ 13:47:14
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits