utvilad

Det är så underbart att sova ordentligt en hel natt och sedan vakna härligt utvilad! Det gjorde jag idag.
Dessutom är jag så glad över att jag blir gudmor till Filip och att jag fick träffa honom igår. Han är mitt må-bra-knark! :)
Idag är det studier och skola som är fokus. Känner mig lite stressad eftersom en dag försvinner nästa vecka som jag inte tänkt på tidigare... Ahh... What to do?!?!
Imorgon ska vi nog hänga med brorsonen, supermysigt! Jag är tjatig jag vet, men när det gäller bra saker så är det förhoppningsvis mer okej att tjata än när det gäller trista saker. Nej, tillbaka till skolböckerna.
Och kom ihåg, TIPSA GÄRNA OM DOPPRESENT!

Kommentarer:
Postat av: Fifi

Var på dop strax före jul och vi hade beställt en bok hos sagofabriken.se. Det blev oerhört uppskattat...

//Fifi

Postat av: Emmaria

Det är ett jättebra tips. Känner bara att jag vill köpa något mer långvarigt eftersom jag nu är både faster och gudmor till lill-killen.

2007-01-06 @ 17:28:56
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Sofia

Förstår precis hur du känner med din brorson, jag har en systerdotter och mår man dåligt är det bara att tänka på henne, de är så underbara de små. Det är svårt att ge ngt till killar som är långvarigt, men man kan kanske köpa en fin sparbössa och gravera in ngt och skriva att det är från dig, eller något, lycka till!

2007-01-07 @ 17:10:36
URL: http://www.merci.blogg.se
Postat av: Emmaria

Ja de är guld värda de små klimparna :)

2007-01-08 @ 22:17:35
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits