tokseg

Sov som vanligt ganska oroligt inatt. Inte bra alls. Tentan var svårare än jag trott. De hade med de tre grejer som jag har svårast för.. Inte kul! Men men...
Nu gäller dte att samla kraft för nästa grej. Tror det ska gå bra.
Har hämtat ut doppresenten till Filip nu. Eller än så länge är dte väl mest till föräldrarna eller vad man nu ska säga.. Jag är väldigt nöjd med tavlan iallafall! Tack
Jenny för tipset om Målarliza.
Hann med en kortis på stan, eller njae, jag gick in på Åhlens och H&M. HIttade en trikåtopp och en kofta. Hoppas att något av det blir snyggt till min kjol. Annars blir det stressigt imorgon efter jobbet.
Nu ska jag plugga vidare... Måste nog se om jag hittar något för lite energi också. Har lite morotosjuice, det är gott!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits