slow start

Det har verkligen varit en seg start på 2007. Sitter hos mina föräldrar igen. Mår bättre med dem i samma hus än ensam i min lilla etta just nu. Fast idag är jag bara på humör för att ligga på soffan. Fem timmars sömn gör det med mig... Tänkte gå och lägga mig nu. Ska upp i tid imorgon eftersom det är jobb. Hoppas också på fika med en kompis, vill gärna diskutera lite saker från gårdagkvällen...
En sak som jag inte gillar med att fira in tolvslaget med majoritet av par är deras lovey-dovey sätt men den här gången var det helt okej. Alla pussades med alla när klockan slog tolv. Riktigt trevligt.. Även om jag ska erkänna att jag undvek vissa personer.. Hrm.
Lyckades börja kvällen med att skära mig på en flaska så nu kan jag inte använda fingret då jag ska skriva på tangentbordet. Lite småjobbigt faktiskt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits