skratt

En stund nu ikväll har jag gosat med älsklingskillen. Han har lagt till sig med ett roligt skratt. Söt och charmig som alltid.
I övrigt har jag tillverkat kort till dopet imorgon och även fått tavlan inslagen. Känns skönt att det är klart!
Nu ska jag lägga mig, känner mig lite småkonstig i kroppen. Vet inte om det är på grund av att jag var uppe tidigt och skrev tenta eller om jag håller på att bli sjuk. Tyvärr tror jag att det är det sistnämnda, men jag hoppas jag har fel känsla.
Imorgon är det som sagt dop. Då blir det kjol, kofta och kuvertväska. Ska bli nice att göra sig fin. EFtersom jag är gudmor ska jag ju trots allt stå längst fram i kyrkan...
Nej, nu säger jag godnatt!


Kommentarer:
Postat av: Mary

usch, jag har precis blivit frisk och vill inte bli sjuk igen!

Postat av: Emmaria

nej det är så trist. jag ska jobba massa i veckan och har inte tid att bli krasslig..

2007-01-14 @ 23:08:28
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits