skola på en lördag..

Det är helt fel att vara i skolan på en lördag. Speciellt när man måste skriva tenta. Hela helgen blir galen och nu är jag trött och seg.
Den här veckan har varit lite väl stressig. Nästa vecka blir det ganska mycket jobb. Hurra ropar plånboken! nu är det en månad tills min nya utbildning börjar och den här tiden ska jag använda till jobb delvis men också till saker som jag inte hunnit/orkat på ett tag.
Jag tänkte sy lite, städa ordentligt hemma. Gärna gå igenom garderober och byrå. Skriva ett marknadsföringsarbete som jag haft efter mig för länge och möjlgitvis även skriva en tenta. Det finns mycket på programmet så jag lär knappast känna mig sysslolös. Dessutom startar två kvällskurser som jag ska läsa, åtminstone en av dem. Okej, nu när jag har allt på print så inser jag att den kommande månaden inte kommer skilja sig från hösten. Skola, jobb och annat kommer definitivt ta upp min tid!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits