lunch på stan

Igår somnade jag med boken i famnen och lampan tänd. TÄnkte nämligen bara testa om jag var trött och det var jag tydligen.. Ibland kan jag vara trött när jag läser men själva processen att släcka, lagga undan boken, smörja händerna och ta idominsalva på läpparna piggar till mig. Igår skulle inget förstöra min sömn, men istället fick mina läppar och fingrar lida... Aja, det kan jag åtminstone ta igen lite lättare!
Förmiddagen har spenderats med studier, lunch på stan och ljusbehandling. Trevliga saker även om de två sistnämnda kanske är mest att föredra...
Jag är så grymt glad att jag har H. Hon är en av mina bästa vänner. På mycket är vi väldigt lika, vi kommer bra överens och känner varandra väl. Ena stunden snackar vi politik för att nästa diskutera nagellack. Sedan är det väl itne för inte som vi kallades skvallertanterna på det jobb där vi lärde känna varandra.. Tillsammans är vi starka, men också lite snobbiga tyvärr. Nu sedan hon flyttat till stan är det så mycket enklare. En fika eller lunch är lättare att planera och få till ofta än helgbesök.. Fast det är klart till sommaren kommer jag sakna att hon inte bor i Halmstad!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits