ischans

18534-4356
Idag tycker jag synd om mig. Vaknade med tjock hals, huvudvärk och lite hög temperatur. Under dagen har jag gått på ibumetin och det blir itne bättre om jag säger så... Just nu börjar det långsamt sätta sig i min nacke. Isch. Imorgon måste jag jobba under förmiddagen eftersom den sista januari är sista dagen som vi kan fakturera i det systemet som vi arbetar med och det funkar helt enkelt inte att göra det via det nya systemet. Så inte nog med att jag måste jobba, jag måste fatta alla rabatter, provisioner, avdrag och omräkningar i valutor. Bah... Tack och lov har vi fått annonserna så det är gentligen bara fakturerings tjafset att fokusera på, fast det är ju också det som är det svåra i situationen. Det ska nog gå bra. *intalar mig själv likt ett mantra*





bild via google.se

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits