gårdagen

Gårdagen blev väldigt trevlig, sen men bra.
Först mötte jag upp en kompis för en fika innan vi åkte för att titta på en revy som hennes sambo är med i. Blir så imponerad av alla duktiga som kan sjunga, dansa och agera! OCh de kallar sig amatörer...
Efter det bar det ut på stan. Någon tur i blåsten slutade på en pub. Väldigt trevligt och där satt vi tills de stängde. Jag var ju lite tveksam till klädsel. Hade det bara varit revyn hade jag nog tagit kjol eller klänning, men det passade nog inte till pubhäng så jag blev lite tveksam. Efter lite velande (läs Mycket!) välde jag att ta på mig:


Kommentarer:
Postat av: syrran

Nedknödda!! Kul ord! Har nog aldrig hört det förut:)

Postat av: Emmaria

ja, jag trivs inte riktigt med byxorna i stövlarna, därav nedknödda. Men så trångt var det ju inte eftersom det var tunna Cheap monday byxor jag hade på mig..

2007-01-22 @ 18:04:02
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits