enkelt är bäst

Mina favoritplagg är oftast de enkla, stilrena som kan piffas till med accessoarer. Shopbop har mycket som faller under den kategorin. Här är ett axplock av mina favoriter just nu.
LaROK's enkla tunika som går att variera entingen rakt hängande eller med skärp i midjan.
 



Enkel sött linne från Rachel Polly passar lika bra till shorts och stranden som jeans och en stadstur.







 Splendid gör den enkla trikåklänningen som jag fortfarande gillar. Ett enkel, bekvämt och sött plagg som borde finnas massvis med varianter av i min garderob.







Men högst på listan ligger nog en topp från Velvet. Den här söta går också att variera samt funkar till tights eller byxor. Kanske även som den är om det är riktigt varmt (och man tänker på hur man rör sig...).



bilder shopbop.com

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Söta klänningar :)

Postat av: Camilla

finfina saker verkligen! :)

2007-01-08 @ 10:20:27
URL: http://www.stilic.blogg.se
Postat av: Emmaria

: tycker jag också :)

Camilla:riktigt fina!

2007-01-08 @ 22:14:03
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits