en lista..

Den här listan är "lånad" av Kerstin.

Titta på dig själv i spegeln: Jepp, det händer… ofta.
Gnälla: Jo tyvärr...
Skrika: inte särskilt ofta nej.
Sova: bara jag somnar så får det gärna bli ett tag!
Ha ångest: Förra året var inte så bra... Så ja, ibland.
Skada dig själv med flit: Nej, det är jag för mesig för.
Ta mediciner du inte borde ta: Nope, jag behöver de jag tar.
Vilja dö: Nej.
Drömma mardrömmar: Drömmer mer än någonsin, men oftast vanliga drömmar.
Drömma sexdrömmar: Väldigt sällan, men om snygga killar ibland ;)
Ta droger: nej, alkhol?
Försöka vara annorlunda: Trivs som Emma.
Klä dig i svart: Bra bas som jag gärna piffar till med färg.
Gå till kyrkan: Rarely.
Gå i skolan: Jodå det gör jag.
Röka: Nope.
Ha sex: Det händer ;)
Ljuga: Små vita lögner. (ingen idé att ljuga ;) )
Hata folk: det är för starkt, ogillar men inte hatar.
Lita på folk: Ja, men ibland borde jag nog inte det…

Kommentarer:
Postat av: Mikaela

rolig lista =)

Postat av: Emmaria

Ja jag tyckte den var lite skoj.

2007-01-04 @ 13:39:00
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits