bad day..

Okej, följetongen säger att det var min kropp som vann över intalningsförmågan.
Vaknade med hög feber och superont i halsen, ännu mer. Det blev varken jobb eller det inbokade besöket efter lunch. Orkar knappt prata. Äta ska vi inte tala om. Det märklgia är att när jag är sjuk blir jag alltid sugen på onyttigheter som McDonalds mat, chips, popcorn och anant liknande. Konstigt. Fast just nu drömmer jag om rostat bröd och nyponsoppa. Min ont-i-halsen kost.
Fast jag har ingen nyponsoppa, ska åka till föräldrarna i eftermiddag och orkar inte göra nu eftersom jag ändå måste vänta tills den svalnar... (Gillar INTE varm nyponsoppa.) Och förhoppningsvis har de bröd att rota också, får dricka thé tills dess med andra ord.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits