trötter

Äntligen är tröttheten tillbaka. Satt och gäspade på jobbet.. Tur att ingen ser mig! Lite sur när jag fick veta att jag spelat in hockey istället för Veronica mars. Men lite Laguna blev det till en kopp té.
Varför måste det vara så kallt? Trist. Tänker nog ändå ta klänning imorgon. Ska jobba i reception så det är bäst att klä sig snyggt. Männen på kontoret går ju klädda i kostym så.. Känner att jag slappat till mig lite från när jag jobbade på kontoret förra året. På detta jobbet har jag alltid tänkt lite mer på klädseln, jeans och tröja funkar inte för mig där. Fast det gör mig inget, jag gillar det. Mer vardaglig klädsel drar ofta ner mitt humör. Klär jag upp mig måste humöret matcha klädseln :)
Undra om någon fattar vad jag dillar om, knappt att jag förstår mina egna ord. Ska nog gå och lägga mig!
Godnatt.

Kommentarer:
Postat av: Anna

Jag hatar hockey! Veronica Mars is the shit! De kunde väl sänt hockeyn på ettan istället för Antikrundan?:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits