ny kategori

Skriver ju då och då (läs:säkert för ofta) om tv-serier osv och tänkte nu skapa en kategori för dte ändamålet, nämligen såpigt. My blogg my name!

Har nu sett OC:s allra sista avsnitt. Var ju lite orolig efter att ha sett trailern, men jag kan säga såhär: Jag är nöjd!
Visserligen kändes det som att de skulle få in så himla mycket på väldigt kort tid, men det de fick med gjorde mig supernöjd. Vissa saker kände jag var lite kluriga att hänga med på, men som sagt slutet var bra!

Måste även lägga in en liten kommentar om The Hills. Skrev för någon vecka sedan om hur gullig jag tyckte Brody Jenner verkade. Jag tar tillbaka ALLT! Från senaste avsnittet kan jag säga att han sjönk rejält i mina ögon. Usch, det var lite sorgligt faktiskt.

Jepp, sådärja, nu var det ur systemet, men som sagt, ny kategori här!

Kommentarer:
Postat av: Frida

Hej1 var hittar du alla nya kändisbilder? vilken hemsida e det? kram!

2007-04-14 @ 18:34:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits