kvinnlig eller manlig

Min kvinnliga sida:
[x]
Köpt en hårfön? -jo, typ.
[x] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut? -ehh, rolig?
[x] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda?
[x] Pratat känslor?
[x] Tänkt på att matcha mina kläder?
[x] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende?
[x] Ringt upp en person utan konkret syfte?
[] Funderat på namn åt mina barn?
[ ] Insett storheten hos Barbra Streisand?
[x] Druckit Cosmopolitan?
[x] Sett ett avsnitt av "Sex and the city"?
[x] Sett två avsnitt av "Sex and the city"?
[x ] Känt mig sugen på en kopp te?
[x] Känt glädje över att få blommor i present ?
[x] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ? -jo det tror jag nog
[x] Blivit arg utan anledning?
[x] Gråtit efter 9 fyllda år?
[x] Brytt mig om H&M:s val av modell?
[x] Pratat skvaller?
[x] Varit arg/sur utan att tala om det?
[x] Kramat en kille?
[x] Dansat?
Totalt: 20 poäng

Min manliga sida:
[x] Ljugit om hur mycket jag har druckit?
[] Ätit en blodig stek?
[x] Läst en biltidning? -iaf bläddrat
[x] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap? -njae, kan om jag vill....
[x] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?
[ ] Skött grillen under en grillfest?
[x] Läst en bok av Jan Guillou?
[] Läst ett nummer av slitz? -bläddrat snabbt igenom, men jag tycker inte det räknas
[ ] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?
[ ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?
[ ] Gått på en Ulf Lundell-konsert ?
[ ] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?
[x ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna? -det tror jag nog, har ju en storebror!
[x] Diskuterat bröst? -på ett eller annat sätt, ja
[ ] Gjort lumpen?
[ ] Läst nick hornby?
[ ] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?
[ ]Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil? det kan vara skönt, med nyckelordet är kontroll!
[ ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar?
[x] Lagat någonting på egen hand? -ehh, det var ltie luddigt uttryckt
[ ] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan?
[ ] Tävlat i att dricka öl?
Totalt: 8 poäng.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits