kalldag

Okej, jag kan bjuda på en veckas vinter nu när det blir sportlov här i trakten, men sedan kan väl våren visa sig? Snälla väderguden?!
Idag var det -4,5 hos mig men antagligen kallare eftersom det ofta är varmare uppe hos mig än nere på gatan... Trots det tog jag klänning!
Hamnade åp världens segaste spårvagn, jag blev galen! Han stannade överallt, alltså där det inte var en hållplats och mesade sig. Sedan hade han inte ens vett att "köra ikapp" det.. Inget är så irriterande på morgonen som sega spårvagnar! Fast jag har kommit på att den väg jag gått till vagnen sedan jag flyttade till min lägenhet nog inte är den snabbaste.. Jaja, man lär så länge man lever. Fast jag vågar inte gå den vägen kvällstid eftersom det är genom en mörk park. Läbbigt!

Förresten, mina föräldrar har också träffat den här
mannen! Kul tycker jag!! Dessutom fick vi julkort från dem sedan.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits