härliga färger

Såhär vackert var det utanför arbetsrums fönstret för en stund sedan då solen gick ner. Tycker jag fångade det bra genom fönsterrutan. Det var mysigt att se landet igen. Det gav mig hopp och längtan om sommaren! När jag är där nere får jag ett lugn jag inte har annars. Det är nog ett mogenhetstecken för när vi just tagit över stugan blev jag galen efter två timmar. Möjligtvis tre om solen lyste OCH jag hade en bok. Nu trivs jag riktigt bra. Om det bara fanns internet och bättre tv-utbud så hade jag nästan velat pendla på sommaren! Obs, nästan!!
18534-4430

Kommentarer:
Postat av: beatrice

fin bild! :)

Postat av: Emmaria

visst är det vackert!

2007-02-04 @ 15:56:00
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits