geren ford

Tittar då och då bland vårnyheterna hos Shopbop. Det finns oftast något snyggt eller något att inspireras av. Den här gången fastnade jag för den del plagg från Geren Ford. Linnet är ursnyggt, det är tunna band o kors på ryggen. Modellen är snygg och jag hoppas kunna hitta något liknande på stan. Klänningen i mitten var fin, men jag har så svårt för den typen av ärmar. De funkar inte alls på mig, men färgen är snygg och modellen i övrigt. Klänningen till höger är riktigt dreamy. Färgen, modellen, de dolda fickorna och veckan. Ursöt!!
18534-441718534-441618534-4415
bilder shopbop.com

Kommentarer:
Postat av: Fruitcocktail

Superfina grejer! Gillar speciellt klänningen till höger:)

Postat av: Emmaria

Visst är de, håller med, den klänningen är superfin!

2007-02-02 @ 09:37:45
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits