bättre

Idag gick det bättre på jobbet. Fick mycket fler betalningar och kan nu känn att jag återhämtat min dåliga kväll i tisdags. Fast egentligen var den nog mest dålig i mitt huvud. Men att det gick bra idga, hjälper egentligen bara mitt självförtroende för man får resultat kampanjvis... Antagligen rappakalja för den som är oinsatt, men så får det vara. Kan ju inte avslöja allt :)
Nu har jag iallafall fått en roomie på kick-offen, det var typ bara vi två kvar men det känns bra! Frågan är nu hur varmt det är då det är 15 grader? Kan man ha ballerinas då? *håller tummarna*
Mars blir nog en aktiv månad för mig. Redan två resor inplanerade! Vilken tur att jag redan läst marknadsföring A! Idag är jag Emma, det känns skönt att få vara mitt rätta jag allt oftare. Nästan jämnt :)

Kommentarer:
Postat av: Lollo

Vad jobbar du med? :)

2007-02-07 @ 22:23:59
Postat av: Emmaria

Jag sitter på ett callcenter och ringer ut till människor. Vill inte utveckla mer, men skicka ett mail så förklarar jag :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits