so long julafton

Klockan är efter midnatt, julafton är över för den här gången. Allt har varit bra här hemma. Full fart med bustrollet, mycket mat, julklappar och en tomte! Jag blev väckt tidigt (eh, typ) idag och har inte hunnit med att sova på dagen, något jag faktiskt gjort den senaste tiden när jag varit sjuk. Ska bli skönt att krypa ner i sängen och få sova. Problemet är bara vilken bok jag ska läsa! Fick två bra och jag har dessutom köpt två egna böcker häromdagen, samt två biblioteksböcker som måste vara lämnade den 27:e. Såna där "problem" jag gillar...

Imorgon vill jag bara vara, mysa omkring, titta på julklapparna och helst bara äta fräscha sallader etc.

Godnatt och hoppas alla haft en underbar julafton!

Kommentarer:
Postat av: Olivia

God jul & gott nytt år! :)

Postat av: Emmaria

Tack detsamma!

2007-12-25 @ 13:27:43
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits