party-feet

Gårdagen var riktigt trevlig. Maten var ingen hit för en kräsen Emma, men det gick an. Det var lite stand-up komedi som underhållning och DJ såklart! Dansade större delen av kvällen. Jag älskar att dansa, lite trist bara när det hela tiden är samma klick som dansar, men men.... Jag brukar inte gå i klackar men igår hade jag ett par stövletter med klack och det känns idag. Riktiga party-feet till klumpar, men det var det helt klart värt! Tyckte jag var bra klädd, men det var ju så väldigt varierat. Vissa i jeans och t-shirt, andra i kostym, tjejer i jeans och andra i heels och partyklänning. Jag hade tight kort kjol från H&M och en grå topp i tyll med volanger typ.
Idag är jag trött men inte bakis vilket känns härligt! Drickande och jobbfest är inte synonymt i min ordbok. Vissa bjöd ganska mycket på sig själva om man säger så.. Haha. Fast det är ju kul med killar som verkligen dansar!
Flummigt det blev, men summan: kvällen var kul!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits