en annan dag

På stan är hetsen antagligen i full gång, värre än julklapps-shoppandet tror jag nog. Några år har jag också varit inne den 26:e, men det är liksom inte min grej att knô med massa andra. Får ta mig en kort sväng på lunchen, men mer behövs inte i dagsläget.
Idag ska jag ha slappdag. Läsa och dega. Mmm, det blir nice.
Imorgon och fredag ska jag jobba. Nästa vecka blir det också jobb. NU när jag börjar må bättre börjar jag bli stressad över skol-saker som ska lämnas in i januari. Ganska frustrerande är det att personen jag gör ett arbete med inte har svarat på mail eller sms sedan veckan innan jul...
Börjar lära mig kameran nu, sakta men säkert. Tog lite kort igår, inte så många, men jag är inte så van vid att fota ännu. Tar det lite successivt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits