dagen efter

Juldagen, julafton är över och idag brukar det mysas här. Jag är helt slut idag. Känner mig inte alls i form. Tror att de två senaste dagarna, eller tre förresten, har varit lite för mycket för mig. Jag är trots allt inte helt frisk ännu. I eftermiddag ska vi till min bror. MIn svägerskas familj är där, de firar jul på dagen och sedan kommer vi för lite fika. Jag är inte heltänd på idéen, men Filip är ju där! Nej, nu ska jag sätta mig med min dator och försöka få ihop den med min nya kamera! Jepp, jag är en digitalkamera rikare. Hoppas den funkar bra. Ingen de luxe variant, men det var helt upp till mig faktiskt.

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Hoppas din julafton blev bra :) Och god fortsättning!

Postat av: Emmaria

Oh ja det var den! Hoppas din var det också! God fortsättning :)

2007-12-25 @ 13:27:15
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits