ursöt

18534-5783Hjälp vad söt hon är Suri Cruise! det spelar ingen roll hur märkliga hennes föräldrar, och främst pappa, är men hon är ju helt underbart gullig. Man blir inte direkt förvånad över att se henne i en Burberry-klänning, det blir väl märken från start där.. Visserligen är det jättesött med märkeskläder, kjolar och grejer, men hur praktistk är det. Min brorson, kryper, klättrar och går hela tiden, han skulle nog bli arg om han hade kläder som var i vägen. Sedan han föddes har jag fått en annan syn på barnkläder, innan var det mer sött och fint, nu tänker jag praktiskt och fint! Jag menar, han är ju minst lika söt i jeans och en cool t-shirt. Han har en går munkjacka som det står typ Yale på elelr något sådant, köpt i USA. Coolingen :)







Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits