torsdag

Tänk vad mycket tristare det känns att gå upp när dte regnar ute... Fast nu tittar jag utåt havet och ser att det kommer klarna upp! Dröjer nog inte så länge innan solen är här. Wiho!
Idag kanske min bror kommer hit med sin son, hoppas det men han hade inte riktigt bestämt sig. Så kanske blir det bus med Filip i eftermiddag, annars får jag väl helt enkelt fortsätta studera...
Jobbet gick bra igår. Känns gött att vara tillbaka, det där jobbet är som att cykla, det sitter i ryggmärgen. Får se hur det blir när jag ska göra något av det andra vi kan göra, det är nog inte lika mycket som att cykla.. Jaja, den dagen..
Dags att ta tag i den här torsdagen!

Kommentarer:
Postat av: Sofia

Vad studerar du? =)

Postat av: Emmaria

jag ska gå tillbaka till min civilekonomutbildning nu i höst. dessvärre har jag några omtentor så det är vad jag pluggar till just nu.

2007-08-16 @ 10:12:16
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits