tofflan.

Något som fått en riktig uppsving under den här sommaren är den sk Foppa-tofflan. Jag är absolut inget fan av skon och jag fattar inte att det är så många som gillar den. Formen, modellen och passformen, hur kan det vara så bra att alla dessa människor handlar ett par tofflor?! Min farfar har ett par. Jag älskar honom och han gillar verkligen sina. De är svarta och han får nog inte ha dem så ofta för farmor. Annars tror jag itne jag vet någon som har ett par, men man ser dem överallt! På stan, nere på landet... VR hade en fråga om just den här tofflan och såhär svarade folk. Inte alls så som jag trott.
bild från veckorevyn.com

Kommentarer:
Postat av: Malin

Jag tycker att den är rätt så jäla ful, skulle inte kunna tänka mig att köpa nå egna! förstår inte heller varför man köper dem, men men :)

Postat av: Lotta

De där är verkligen världens fulaste modegrej.. kan inte förstå hur man kan vilja ha dem på sina fötter.. skulle aldrig smutsa ner mina med ett par sådana fula skor ^^.

2007-08-09 @ 19:52:39
URL: http://bergochdalvana.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits