tidningar

En sak som jag på sistone stört mig är tidningar som skriver deras artiklar med uppgifter som om det är skrivet i sten, dvs att det är helt säkert att de har rätt. Det kan handla om rykten, saker som ännu inte skett osv. Förra veckan läste jag en artikel om Rolling Stones, detta var innan de kom till stan, om att de minsann skulle bo på Elite Plaza som alla andra artister brukar göra. Fast de bodde ju på Radison SAS Sheraton.... Varför inte bara skriva, troligtvis ska de bo. Petitesser jag vet, men det är sånt som skiljer och som ger troväridighet.

Igår hade jag fått hem två tidningar. Dels VeckoRevyn, som förresten tappat totalt efter Ebba slutade, och även Hennes. I båda tidningarna skrev de om Nicole och graviditeten. Det var bara det att i VR skrev de att hon definitivt var gravid, något de inte kan ha varit säkra på med tanke på när beskedet att det var sant kom i förhållande till tidningens trycktid. Hennes däremot skrev att ryktena säger att hon är gravid och när den här tidningen kommer ut vet vi säkerligen om det stämmer eller ej. Återigen petitesser, men återigen kan vi snacka om trovärdigheten.

Angående VeckoRevyn så har den fått lite mer skvaller-känsla över sig tycker jag. Tidigare, med Ebba i spetsen, var dte mer mode inriktning.  Så kan det gå...


Kommentarer:
Postat av: Helena

Jag håller med, veckorevyn är urdålig nu.

2007-08-12 @ 10:18:15
Postat av: Idasan

Jag håller också med. Den har verkligen blivit såååå mkt sämre!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits