not lost

Idag har jag haft omtenta. Inte skojigt men det är vad den här veckan handlar om. Det blir en försmak till skolan som börjar nästa vecka. Att säga att jag känner mig stressad och pressad den här veckan är ingen underdrift. Skola, jobb och studier. I en salig blandning!
Känner mig seg men snart är det dags att åka iväg till jobbet. Det är bara att gaska upp sig. Egentligen väljer jag ju ett späckat schema framför lata dagar, men ibland blir dte lite mycket och då känner jag bara för att... jag vet inte, stanna tiden kanske.
Nu ska jag iväg och köpa fina plåster och laktosfri mjölk, den sort jag numera håller mig till. Aningens bättre tycker jag det är även om jag då och då får mina mag-jobbiga-perioder, dvs uppsvulllen och ont.

Kommentarer:
Postat av: Anna

hade också omtenta i veckan! Hoppas att det gick bra för dig:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits