lite regn

Idag är det gråare och lite regn ute. Segt, men gör mig itne så mycket, har faktiskt suttit i solen hela veckan.
Igår blev det jättevarmt mitt på dagen, hann sitta i solen ett innan vi åkte på kalas.
Filip var så söt igår. När jag kom in så var han lite ledsen, för hans pappa hade lagt undan dammsugaren(!), men så såg han mig och då log han och sträckte sig till mig. Känslan när han ser en, ler mot en och sedan sträcker sig, det är fantastiskt att känna!
Han blev glad för sina presenter, för att vara ett år tycker jag han klarade öppnadet riktigt bra! Fast han tyckte ju paketen och kartongerna var lite roligare än själva sakerna, först iaf.
Trehjulingen han fick från sin farmor och farfar blev en hit! Han når inte riktigt pedalerna ännu men han satt på och så körde jag honom, då gick fötterna på honom så han fattar ju hur det är meningen att han ska göra!

Slut på Filip-snack, idag är sista dagen jag kan ta det någorlunda lugnt, nästa vecka drar allvaret igång igen. Jobb och skola samt träning ska tas tag i nästa vecka. Blir nog bra!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits