fall look

Sin vana trogen listar Shopbop några stilar som funkar i höst. Kul koncept! Har sagt det förr, men shopbop är verklgien en av mina favorit sidor. Trots att jag aldrig handlat där gillar jag hur de visar kläderna, har lookbooks, teman och annat. Mycket snygg sida! Topshop är bra på många sätt, men jag saknar bättre bilder på plaggen, gärna en bild på hur de ser ut på en modell också.
18534-5782


Rebel chic - här tänker jag lack, starka accentfärger som orange och gärna tighta kläder.

Original Aesthete - utsvängda jeans, mönstrade raka toppar, parka och lite mer smycken.

Preppy Flirt - mjukt och bekvämt, fina färger som inte är alltför starka utan att vara pastell. 

Uptown Girl - klänningar, klackar, väskor och kvinnligt.


Vilken stil passar dig bäst?
 
Jag känner mig som en solklar Uptown Girl även om det bekväma i mig gillar Preppy Flirt. Så hemma Preppy Flirt och borta Uptown girl! 

bild shopbop.com

Kommentarer:
Postat av: Natalia

Samma här för mig, som du sa hemma Preppy Flirt och borta Uptown Girl! Härlig blogg föresten / Kram

Postat av: Emmaria

Precis!

2007-08-02 @ 14:55:46
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits