delvis svart

Jag har tänkt måla mina naglar i snart två veckor, men det blir bara inte av... Just nu har jag bara enkelt genomskinligt lack, Visserligen ser det varken ovårdat eller fult ut, men jag vill ha färg! Cerise eller lila vacklar jag emellan. Lutar åt att det blir cerise, snyggt att använda nu när det fortfarande är sommar (jo, jag envisas med att det är så!). Lila kommer nog användas en hel del i höst tror jag, känns som en höstfärg!


Såg en tjej häromdagen med något riktigt snyggt på henne, som jag inte tror att alla skulle passa med. Hon hade det vita på naglarna målat i svart, låter hemskt, men det var riktigt snyggt! Övriga delen av nageln såg ut att vara i en beige ton, naglarna var relativt korta och välvårdade. Hennes stil i övrigt var välklätt och snyggt!

Döm inte ut mig för hårt utan att ha sett det? Det var coolt på henne!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits